Trendyol, 2024'ün ilk yarısına ait alışveriş verilerini paylaştı

Trendyol, 2024 yılının ilk yarısında en çok cilt bakım ve kadın giyim ürünlerinin satıldığını açıkladı.

Yayınlanma:
Trendyol, 2024'ün ilk yarısına ait alışveriş verilerini paylaştı

Trendyol’un 2024 Alışveriş Verileri: Cilt Bakım Ürünleri Liderliği Koruyor

E-ticaret platformu Trendyol, 2024 yılının ilk 6 ayına ilişkin alışveriş verilerini açıkladı. Bu dönemde Türkiye’de en çok satılan ürünler arasında cilt bakım ürünleri başı çekti. Kadın giyim, sofra ve mutfak, gıda ve içecek ürünleri de yoğun ilgi gördü. Bölgelere göre ise Akdeniz, Ege ve diğer bölgelerde giyim ve ayakkabı ürünleri ön plana çıkarken, Marmara ve İç Anadolu kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle öne çıktı. Kocaeli, Bursa ve Aydın gibi iller en çok satış yapanlar arasında yer aldı. Trendyol’un 2 milyon satıcısı, 335 milyon ürünü kullanıcılarla buluşturdu ve en çok sipariş İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya gibi şehirlerden geldi.

Kadınlar En Çok Alışveriş Yapan Kullanıcılar Oldu

Verilere göre, Trendyol kullanıcılarının yüzde 67'si kadınlar tarafından yapılan alışverişler ile liderlikte yer aldı. En çok alışveriş yapan yaş grubu ise 25-35 yaş aralığında bulunuyor.

Gurme ve Organik Ürünlere Artan İlgi

Gurme ve organik ürünler, bitki çayları ve granül kahve gibi ürünler geçen seneye göre büyük bir artış gösterdi. Diğer yükselen ürün grupları arasında oto aksesuar, takı, ev tekstil ve parfüm yer alıyor. Hava sıcaklıklarının erken artışıyla birlikte klima ve mayo gibi ürünlerde de satışlarda hızlanma yaşandı.