Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Beş Günde 701 Binden Fazla Yolcu Geçti

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, Kurban Bayramı'nda yoğun ilgi gördü. 5 günde 701 bin 178 yolcuya hizmet veren havalimanı, 3 bin 895 uçuş gerçekleştirdi. İç hatlarda 316 bin 477, dış hatlarda ise 384 bin 701 yolcu ağırlayan İSG, yolculara güvenli ve konforlu bir seyahat deneyimi sundu.

Yayınlanma:
Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Beş Günde 701 Binden Fazla Yolcu Geçti

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (İSG), Kurban Bayramı tatili süresince yoğun bir yolcu trafiğine ev sahipliği yaptı. Havalimanı, bayramın 5 günü boyunca toplam 701 bin 178 yolcuya hizmet verirken, 3 bin 895 uçuş gerçekleştirdi.

Türkiye'nin yolcu sayısı bakımından ikinci büyük havalimanı olan İSG, bayram dönemindeki performansıyla dikkat çekti. 5-9 Haziran tarihleri arasında iç hatlarda 316 bin 477, dış hatlarda ise 384 bin 701 yolcu ağırladı. Havalimanı işletmecisi ISG ve Meydan Otoritesi HEAŞ'ın koordineli çalışmaları sayesinde yolculara güvenli ve konforlu bir seyahat deneyimi sunuldu.

REKOR UÇUŞ VE YOLCU SAYISI

5 Haziran 2025 tarihinde 796 yolcu uçağı uçuşu (kargo ve diğer uçuşlarla birlikte toplam 820 uçuş) ve 144 bin 590 yolcu sayısıyla tüm zamanların günlük uçuş ve yolcu sayısı rekoru kırıldı. Bu başarı, havalimanının operasyonel kapasitesinin ve etkin yönetiminin bir göstergesi oldu.

YOLCU MEMNUNİYETİ İÇİN ALINAN ÖNLEMLER

Sabiha Gökçen Havalimanı, bayram yoğunluğunda yolcuların seyahatlerini en rahat şekilde gerçekleştirebilmeleri için bir dizi önlem aldı. Operasyon, güvenlik ve temizlik alanlarında personel sayısı artırıldı. E-pasaport banko sayısı giden katında 15, gelen katında 19 olmak üzere toplam 34'e çıkarılarak yolcuların hızlı geçiş yapmaları sağlandı. Ayrıca, terminal genelindeki toplam 110 X-Ray noktasında düzenlemeler yapıldı.

Yolculara ücretsiz ve sınırsız Wi-Fi erişimi sunulurken, ücretsiz içme suyu temini için havalimanının çeşitli noktalarına su sebilleri yerleştirildi. Terminal içerisindeki soğutma sistemi kapasitesi artırılarak yolcuların konforu sağlandı. Yenilikçi üretken yapay zeka dijital asistanı SAVVy de müşteri hizmetleri konularında anlık yanıt ve çözümlerle yolculara destek verdi.

Haber Merkezi