Vergi İletişim Merkezine Yurt Dışından Gümüş Madalya

Hazine ve Maliye Bakanlığı Vergi İletişim Merkezi (VİMER), Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri'nde "en iyi kamu hizmeti" kategorisinde bölgesel ikincilik elde etti. Contact Center World tarafından düzenlenen yarışmada VİMER, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanındaki başarısıyla öne çıktı.

Yayınlanma:
Vergi İletişim Merkezine Yurt Dışından Gümüş Madalya

Hazine ve Maliye Bakanlığı Vergi İletişim Merkezi (VİMER), uluslararası arenada önemli bir başarıya imza attı. VİMER, 20. Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri'nin bölgesel finalinde, "en iyi kamu hizmeti" kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü.

VİMER'İN ULUSLARARASI BAŞARISI

Bakanlık kaynaklarından edinilen bilgilere göre, VİMER bu yıl Contact Center World tarafından düzenlenen 2025 yılı Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri'nde yarıştı. Çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanında dünyanın önde gelen profesyonel organizasyonlarından biri olan Contact Center World, 200'den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Kuruluş, her yıl düzenlediği Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri ile sektördeki en iyi uygulamaları teşvik etmeyi ve kurumları uluslararası platformda tanıtmayı amaçlıyor.

REKABETİN ZİRVEDE OLDUĞU YARIŞMA

Bu yıl 20.si düzenlenen ödül programına, Türkiye'nin de dahil olduğu 83 ülkeden toplamda 2 bin 500'ün üzerinde başvuru yapıldı. Başvurular, bağımsız jüri üyeleri tarafından özgünlük, etkili uygulama, elde edilen sonuçlar ve sürdürülebilirlik gibi önemli kriterlere göre titizlikle değerlendirildi. Gelir İdaresi Başkanlığı bünyesinde faaliyetlerini sürdüren VİMER, yarışmanın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesel Finali'nde "en iyi kamu hizmeti" kategorisinde mücadele etti. Berlin'de gerçekleşen bölgesel etkinlikte VİMER, kategorisinde ikincilik ödülünü kazanarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Aynı kategoride birincilik ve üçüncülük ödülleri ise Suudi Arabistan'a gitti.

Haber Merkezi