Citroën Türkiye'de yönetim kadrosunda yeni değişiklikler.
Citroën, Türkiye organizasyonunda stratejik atamalar yaparak önemli kadro değişiklikleri gerçekleştirdi.

Citroën'de Yeni Atamalar ve Görev Değişiklikleri
Citroën Türkiye yapılanmasında önemli değişiklikler yaşanıyor. Selen Alkım, Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yaparken Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesi için Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörü olarak atanıyor. Alkım'ın yeni görevine 1 Şubat 2025’te başlayacak ve Gülin Reyhanoğlu'na raporlama yapacak.
Önceki Citroën Türkiye Satış Direktörü Bora Duran ise Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak atandı. Duran, Selen Alkım'dan görevi devralacak.
Serdar Akman, 2022 yılından bu yana Citroën Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktaydı. Akman, 1 Şubat 2025 itibarıyla Citroën Satış Direktörü olarak yeni göreve başlayacak. Akman’dan boşalan Citroën Pazarlama Direktörlüğü görevine ise Opel Türkiye Ürün, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü Burcu Giray getirildi.
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun olan Burcu Giray, 2012-2019 yılları arasında Voden Leo Burnett’te çeşitli yönetici pozisyonlarında görev aldı. 2019 yılında Opel Türkiye’ye katılan Giray, orada Dijital Pazarlama Süpervizörü ve ardından Pazarlama İletişimi Müdürü olarak görev yaptı. Burcu Giray, 1 Şubat 2025’te Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü olarak yeni görevine başlayacak.