Zayıflamanın Püf Noktaları

Zayıflamanın Püf Noktaları

Zayıflamak istiyor lakin bir türlü bu hayalinize ulaşamıyor musunuz? O halde kilo veren bir çok bireyin uyguladığı adımları uygulayarak kısa sürede, profesyonel bir yardım ile kiio vermeye başlayabilirsiniz.

Zayıflamak istiyor lakin bir türlü bu hayalinize ulaşamıyor musunuz? O halde kilo veren bir çok bireyin uyguladığı adımları uygulayarak kısa sürede, profesyonel bir yardım ile kiio vermeye başlayabilirsiniz. Lakin şunu unutmamak gerekir ki çok kısa sürede çok kilo vermek yerine kısa sürede düzenli kilo vermeyi hedefleyin. Örneğin ilk ay için dört kilo daha sonraki aylar için de iki kilo hedeflerseniz hem sıkılmamış olursunuz hem de uyguladığınız diyet sizi zorlamaz. Zaten çok kısa süre içerisinde verilen kilolar geri alındığı için kendinizi zorlamanın bir anlamı yoktur. En başarılı yöntem kilo verme hedefine aylık bir yaklaşımdır. Her ay için kendinize en fazla beş kilo vermeyi hedefleyiniz. Ne kadar kilo vermeye ihtiyacınız varsa o kadar süre belirlemeniz gerekir.

Kendinize süre belirledikten sonra uygulamanız gereken adımlar şu adımlardır; yürüyüş yapınız, ekmek ve tatlı tüketimini sınırlandırınız, bol bol su içiniz. Eğer bu adımlara uyarsanız şüphesiz ki hedeflediğiniz kiloya kısa süre içerisinde ulaşırsınız. O halde üç maddeyi ayrıntıları ile inceleyelim.

Yürüyüş Yapınız

Yürüyüş yapmak insan metabolizmasını hızlandıran ve en çok tercih edilen bir egzersiz yöntemidir. Lakin yürüyüş yaparken normal tempo ile yürümek yerine hızlı bir tempo ile yürüseniz hedeflediğiniz kiloya kısa sürede ulaşabilirsiniz.

Yürüdükçe bacak kaslarınız güçlenecek, fazla kilolarınız eriyecek ve ter bezleriniz ile dışarı bir atım olacaktır. Yürüyüş yaparken terlemek gayet doğal bir insani davranıştır. Bu durum lütfen sizi rahatsız etmesin.

Ekmek ve Tatlı Tüketimini Sınırlandırınız

Türk milleti olarak ekmek ve tatlıya düşkün olsak da diyet yaparken mutlaka bu ürünlerin kullanımını sınırlandırmamız gerekir. Örneğin bir dilim küçük baklava 200 kaloriye bedeldir bu da yaklaşık 15 dakikalık hızlı bir yürüyüşe eşittir. Ya da ekmekte bulunan karbonhidrat oranı yüksek olduğu için yedikten sonra eritmeniz oldukça güçtür. Hem ekmek kullanımını hem de tatlı kullanımını gözden geçirirseniz kısa sürede istenilen aylık kilonuzu verebilirsiniz.

Bol Bol Su İçiniz

Su insan hayatının her alanında ihtiyaç duyduğu bir maddedir. Öyle ki tüm canlılar su olmadan yaşayamaz. O halde yaşamda sağlıklı kalmak için su içsek de metabolizmayı hızlandırmak birinci hedefimiz ise su tüketimini arttırmalıyız. Örneğin günde iki litre su içen bir bireyseniz bu sayıyı üç litreye çıkarmanızda fayda vardır. Özellikle yaz günlerinde sıvı tüketimi ter ile deriden de kaybedildiği için su tüketiminizi arttırmalısınız.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.