Yorgun Uyusanız Bile Enerjik Uyanmanızı Sağlayacak Yollar!

Yorgun Uyusanız Bile Enerjik Uyanmanızı Sağlayacak Yollar!

Bütün gün çalıştınız ve yoğun bir gün geçirdiniz. Bu yorgunluk ile birlikte hızlıca uyuya kalabilirsiniz ve yeni güne bu yorgunluğu atarak başlamak istiyorsunuz. Bazı dikkat edeceğiniz şeyler ile ertesi güne oldukça enerjik uyanmanız mümkün.

 

 

Bütün gün çalıştınız ve yoğun bir gün geçirdiniz. Bu yorgunluk ile birlikte hızlıca uyuya kalabilirsiniz ve yeni güne bu yorgunluğu atarak başlamak istiyorsunuz. Bazı dikkat edeceğiniz şeyler ile ertesi güne oldukça enerjik uyanmanız mümkün. İşte enerjik uyanmanızı sağlayacak bazı yollar.

 

Yatak ve Yastık!

s-2b0cf8a4ff924a3c1375bdf5b5ab93f93d982a72.jpg

Ertesi güne zinde ve enerjik uyanmak adına dikkat edilmesi gereken ilk şeylerden bir tanesi yataktır. Yatağın yeteri kadar konforlu olması sizin güne daha enerjik uyanmanızı sağlayacak en önemli etkenlerden bir tanesidir. Yatağın bazı kas ve kemik ağrılarınız ön plana çıkarmayacak ve sizi tamamen dinlendirecek ortopediklikte olmasında fayda olacaktır. Yataktan sonra dikkat edilmesi gereken şeylerden bir diğer şey ise yastıktır. Yastığın yumuşak veya istenilen sertlikte olması ertesi güne zinde uyanmanız için gerekli olan şeylerden bir tanesidir. Boynunuzun ve nefes yollarınızın açık olması yastık seçiminiz ile direk alakalı olmakla birlikte rahat nefes almanız da dinlenmeniz için muhakkak gereklidir.

 

Vücut Rahatlığı!

Ertesi güne enerjik uyanmanın sırlarından bir tanesi de vücudunuzun rahatlığı ile direk alakalıdır. Vücudunuz ne kadar rahat ise o kadar enerjik uyanmanız mümkün. Bu bağlamda yatmadan önce küpe, bilezik, bileklik gibi aksesuarlar sizi rahat ettirmesi için bunları çıkarın. Bu sayede daha rahat etmeniz mümkün olacaktır. Ayrıca giydiğiniz kıyafetlerin sizi sıkmaması da yine oldukça önemlidir. Bol giysiler veya sıkı giysiler sizi rahat ettirmeye bileceği için bunlara dikkat etmenizde fayda olacaktır. Son olarak saçlarınızı açmanız veya bağlamanız hangisi sizi daha rahat ettiriyorsa öyle uyumaya çalışın.

 

Temiz Hava Önemli!

Ertesi güne zinde uyanmak adına dikkat edilmesi gereken en önemli şeylerden bir tanesi de temiz hava alabilmektir. Uyumadan önce yatacağınız odayı biraz havalandırmak ve içerideki ağır kokulardan kurtulmak sizi ertesi güne daha enerjik çıkaracaktır. Yine sigara kullanıyorsanız uyumadan önce en iki saat önce sigara tüketmemeniz ve yapabilirseniz sigarayı tamamen bırakmak oldukça fayda sağlayacaktır. Ayrıca sigara gibi kötü kokular yayan şeyleri muhakkak odanızda kullanmamak ve kullandırtmamak oldukça rahat bir uyku geçirmeniz için şartlardan bir tanesidir.

 

Son Uyarılar!

Yatağa uyumak için girdiğinizde artık teknolojik aletleri bir kenara bırakın ve uyku moduna girin. Uykudan önce yemek yememek yine yapmanız gereken şeylerden bir tanesidir, uyuduğunuz yerin yeterince karanlık olması sizi daha iyi dinlendirecektir ve son olarak belki de uyumadan önce yatakta vücudunuzu dinlendirecek birkaç egzersiz yaparak ertesi güne mükemmel uyanmanız söz konusu olacaktır.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.