WhatsApp Alışveriş Bölümü İçin Koleksiyonlar Özelliğini Duyurdu

WhatsApp kullanıcıları artık 'Koleksiyonlar'ı kullanarak öğeleri kategoriye göre satın alabilecek. Yeni özellik, müşterilerin uzun listeler arasında gezinmekten kaçınmasını sağlar.

21 Ekim 2021 11:00 Teknoloji
WhatsApp Alışveriş Bölümü İçin Koleksiyonlar Özelliğini Duyurdu

Uygulamalarından para kazanmanın yollarını arayan Facebook, kullanıcıların doğrudan sohbetlerinden alışveriş yapabilmeleri için kısa süre önce Kataloglar ve WhatsApp'a temel bir alışveriş sepeti sundu. Şimdi şirket, WhatsApp kullanıcılarının ürün bulmasını kolaylaştıran, temelde kategorize edilmiş listeler olan Koleksiyonların eklenmesiyle bu süreci iyileştiriyor.

WhatsApp, yeni özellikle birlikte, işletmelerin artık "kataloglarındaki öğeleri kategoriye göre düzenleyebilir, böylece müşterilerin artık aradıklarını bulmak için uzun öğe listelerinde gezinmesine gerek kalmaz" dedi. Kullanıcı açısından bakıldığında, artık yalnızca bir ürün listesi yerine "erkek kıyafetleri, kadın kıyafetleri, gömlekler, pantolonlar" ve daha fazlası için kategoriler göreceksiniz. Daha önce olduğu gibi, bir şirketin kataloğuna, başlıklarındaki gönderilmiş bir bağlantı veya alışveriş düğmesi aracılığıyla erişebilirsiniz.

WhatsApp, uygulamanın COVID-19 başladığından beri Brezilya ve Hindistan'da alışveriş için daha popüler hale geldiğini kaydetti. Facebook ve WhatsApp'ın gelişmekte olan ülkelerde karışık bir sicili var. Örneğin Brezilya, WhatsApp'ın yeni gelişen mobil ödeme sistemini geçen yılın sonlarında askıya aldı.

Yeni özellik şimdi tatil sezonu için zamanında yayında. Kullanmak isteyen işletmeler, yukarıdaki WhatsApp tarafından sağlanan videoyu kullanarak nasıl yapılacağını öğrenebilirler.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Ziyaretçilere aittir.