Sağlıklı Kalmanın 3 Püf Noktası

Sağlıklı Kalmanın 3 Püf Noktası

Sağlıklı kalmanın üç püf noktası vardır. Lakin bu adımları uygulamanın temel noktası sağlıklı kalacağınıza dair inancınızın olması ve kendinizi sağlıklı hissetmenizdir.

Sağlıklı kalmanın üç püf noktası vardır. Lakin bu adımları uygulamanın temel noktası sağlıklı kalacağınıza dair inancınızın olması ve kendinizi sağlıklı hissetmenizdir. Her üç adımı da uygulasanız dahi sağlığınızdan şüphe ediyorsanız kendi başarınıza olan inancınız azalıyor olabilir. Motivasyonumuzu her daim korumalı ve sağlığımız için önemli olan noktaları sorumluluk haline getirmeliyiz. Bu adımları uygularken de başarılı bir birey olduğunuzu ve maddeleri başaracağınızı sık sık anımsayın.

Egzersiz Yapın

Egzersiz yamak artık her yaşam modelinin bir parçasıdır. Günde iki ya da üç öğün yemek yedikten sonra kedinizde bir yük varmış gibi hissetmenizin sebebi hareketsiz kalmanızdır. Her gün aynı saatte belirleyeceğiniz bir egzersiz programı ile en az yarım saat boyunca o programı uygulayın. Böylelikle üzerinizdeki fazla yükü yani yediklerinizin fazlasını eritmiş olursunuz. Egzersiz yaptığınız bölgenin kasları gelişmiş olur ve gündelik hayatta kendinizi daha dinç hissedersiniz. Mutlaka haftada en az beş gün egzersiz yapmaya özen gösterin.

Abur Cubur Yemek Yerine Dengeli Ve Düzenli Beslenin

Fabrika ürünlerinin artmasıyla yediğimiz ürünler artık doğal ürün değil çoğu makine yapımı üründür. Bir ürünün rafta bir sene bozulmadan kalması için mutlaka o ürünün içerisine katkı maddesi koyulmaktadır. Yoksa hiçbir koşulda paketli ürün bir seneden fazla beklemez. Peki bu ürünlerin sağlığımıza zararlı olduğunu biliyoruz lakin neden yemeye devam ediyoruz? İş hayatımızda yorulmanın artması ile pratik çözümler arayışına girmiş olmamız sağlığımızı olumsuz etkileyebilir. Oysa kendi yemeğimizi kendimiz yapsak ve daha çok sebze ve meyve ağırlıklı beslensek sağlığımızı korumuş oluruz.

Yemek Tüketiminde Doyana Kadar Değil Açlığınız Yatışana Kadar Yemek Yiyin

Hemen hemen hepimiz yemek yerken ihtiyacımız olan miktar kadar değil de doyana kadar yeriz. Daha sonra şişen karnımıdan dolayı vücudumuzda ağrılık hissederiz. Kısa süreli bir yatış programı ya da uyuşukluk ile birkaç saatimizi geçiririz. Sağlığımıza zıt yönde etki eden her türlü alışkanlığı bırakmalıyız. Tıka basa doymak yerine ihtiyacımız kadar (miktar) yemek yemeliyiz. Böylelikle daha sağlıklı yarınlara huzurla ve güvenle ulaşırız.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.