Süt İle Birlikte Tükettiğinizde Boy Uzatan 4 Besin!

Süt İle Birlikte Tükettiğinizde Boy Uzatan 4 Besin!

Boy uzunluğu ve kısalığı aslında genetiksel faktörlere bağlı bir canlılık göstergesi olsa da bunun değiştirilebilir olduğunu bilmeyenlerimiz yoktur. Öncelikle spor dallarına bakarak bile genetiğin ötesinde boy uzunluğunun değişkenliğini fark etmek

 

Boy uzunluğu ve kısalığı aslında genetiksel faktörlere bağlı bir canlılık göstergesi olsa da bunun değiştirilebilir olduğunu bilmeyenlerimiz yoktur. Öncelikle spor dallarına bakarak bile genetiğin ötesinde boy uzunluğunun değişkenliğini fark etmek mümkündür. Basketbol ve voleybol gibi sporlarla uğraşan kişilerde boyun uzun olduğu görülürken, halter gibi sporlarda boyun kısa kaldığı fark edilmektedir. Dış faktörlere bağlı değişkenlik gösterebilen boy uzunluğuna dair bazı beslenme alışkanlıkları edinerek de etki etmek mümkündür. Bu içerikte süt ile birlikte tüketilmesi halinde boy uzatan 4 besinden bahsedeceğiz. Özellikle gelişim çağındaki çocuklara bu anlamda beslenmeleri konusunda dikkatli davranmanız halinde boylarının uzaması söz konusu olacaktır. İşte o besinler.

boy-uzamasinda-besinlerin-onemi-nedir-boy-uzatan-besinler-1523610476-2509.png

Sütün öncelikle boy uzamasında ciddi bir besin olduğunu bilmeniz gerekir. Günlük iki bardak şeklinde tüketilmesi tavsiye edilen sütü gece uyumadan önce tüketmek oldukça faydalıdır. Kemiklerin yapısına direk etki eden süt, büyüme hormonuna da fayda sağlamaktadır. İşte süt ile birlikte tüketilmesi gereken diğer 4 besin.

 

Kuru İncir!

Hücrelerin yenilenmesine büyük katkı yapan kuru incir vücut için oldukça faydalıdır. Hücreleri yenilemesi sebebiyle boy uzamasına direk etki edebilen kuru inciri süt ile birlikte tüketebilirsiniz. İçerisinde bulunan lif yapısı sebebiyle bağırsaklara da oldukça fayda sağlamaktadır.

 

Kuru Üzüm!

Gelişme çağında bulunan çocuklar için çokça önerilen kuru meyvelerden olan kuru üzüm günlük süt ile tüketilmesi gereken besinlerden biri olmakla birlikte aşırı tüketimi kesinlikle tavsiye edilmemektedir. Ayrıca kuru üzüm gibi; kuru kayısı gibi besinlerde bu doğrultuda tüketilebilir.

 

Brokoli!

Her gün tüketilmesi gerekmeyen; ama haftalık muhakkak tavsiye edilen brokoli vücut için mükemmel bir bağışıklık güçlendiricidir. Ayrıca boy uzamasına da hemen etki eden brokoli ile sağlıklı bir boy uzaması deneyimi yaşayabilirsiniz.

 

Tereyağı!

Evlerinize kullandığınız margarin yerine tereyağı tercih etmeniz daha sağlıklı olacaktır. İçerisinde birçok protein ve vitamin bulunan tereyağı ile çocuklarınızın boyunun uzamasına katkı sunabilirsiniz.

 

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.