Mandalina Diyeti

Mandalina Diyeti

Diyet açısından bakıldığında mandalinanın en büyük avantajı düşük kalorili içeriğidir.

Diyet açısından bakıldığında mandalinanın en büyük avantajı düşük kalorili içeriğidir. Turunçgiller lezzetli ve sağlıklıdır. Sonuçta mandalina, çocukluktan itibaren sevilen bir meyvedir. Tüm bunlara dayanılarak, mandalina diyetini uygulamak oldukça basit ve keyiflidir.

Mandalina Diyetinin Artıları ve Eksileri

Son zamanlarda yapılan araştırmalarla, mandalinada insan vücudunun yağ hücrelerini aktif şekilde parçalamaya yardımcı olan bir madde buldular. Bundan önce, mandalina genellikle astım ve bronşiti tedavi etmek için kullanılıyordu. Ancak şimdi bu mükemmel maddeye dayanarak kilo vermek için özel bir araç haline de geldi.

Mandalina diyetini yapmadan önce bir takım kontrendikasyonları olduğunu unutmamalıyız.

  • Narenciye alerjisi

  • Mide ülseri, duodenum ülseri

  • Kolesistit

  • Yüksek asitli gastrit

  • Hepatit gibi durumlarda diyet uygulanmamalıdır.

Kilo Vermek İçin Mandalina Diyeti Seçenekleri

Bir buçuk kilo meyve birkaç öğüne bölünür. Bu diyet en fazla 2 gün sürdürülebilir. Mandalinadan başka hiçbir şey yiyemezsiniz. Şekersiz bitki çayı ve suyu dilediğiniz kadar içebilirsiniz.

Böyle bir mono diyetin toplam süresi 4 günü geçmemelidir. Bunu haftada en fazla iki defa tekrarlayabilirsiniz.

3 Günlük Mandalina Diyeti

  • Kahvaltıda sade bir fincan kahve için.

  • Birkaç saat sonra tekrar kahvaltı yapın. 1 yumurta ve 4 mandalina yiyin.

  • Öğle yemeğinde 300g (yıkanarak tuzundan arındırılmış) lahana turşusu ve buharda pişirilmiş yağsız küçük bir parça et yiyin.

  • Öğleden sonra araştırması için haşlanmış yumurta sarısı ve 4 mandalina yiyin.

  • Akşam yemeği, öğle yemeği ile aynı olacaktır.

Gün boyu dilediğiniz kadar su ve mandalina suyu içebilirsiniz. 3 gün için tasarlanan bu diyet sayesinde 2 ile 3 kilo verebilirsiniz. Unutulmaması gereken şey, diyet sonunda yağlı ve tatlı yiyeceklerden kaçınılmasıdır.

10 Günlük Mandalina Diyeti

  • Sabah yeşil çay ve 1 olgun mandalina

  • Kahvaltıda, haşlanmış 1 yumurta ve 3 mandalina

  • Öğle yemeğinde, yeşil çay, 100g buharda pişirilmiş tuzsuz tavuk ve dilediğiniz kadar mandalina

  • Akşam yemeği, küçük bir parça haşlanmış balık, bir porsiyon sebze çorbası ve dilediğiniz kadar mandalina

Mandalina diyetinin bu varyantının süresi 10 gündür. Bu süre zarfında 7 kilo verebilirsiniz. Diyetin etkisi uzun sürmektedir. Ancak normal beslenme dönemine geçerken yine de yüksek kalorili yiyeceklere dikkat etmelisiniz.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.