Kilo Almanın Püf Noktaları

Kilo Almanın Püf Noktaları

Kilo almak istiyor lakin hangi yöntemi uygularsanız uygulayın bir türlü kilo alamıyor musunuz?

Kilo almak istiyor lakin hangi yöntemi uygularsanız uygulayın bir türlü kilo alamıyor musunuz? O halde kilo almanın püf noktaları ile sağlıklı bir şekilde kilo almaya başlayabilirsiniz. Nasıl mı? Öğün sayınızı arttırın, ekmek, pilav, tatlı, içeriklerini tüketiniz ve çok hareket ediyorsanız hareketlerinizi kısıtlayınız.

Peki kilo alırken sağlıklı kalmanın önemi nedir? Günümüzde birçok kilo alma yöntemi bulunmaktadır. Bunların sağlıksız olanı ilaç kullanarak kilo almaktır çünkü hangi ilacı kullanırsak kullanalım mutlaka her ilacın bir olumsuz etkisi vardır. Çünkü ilaçların uzun süre bozulmaması için içerisinde yer alan maddeden tutun da kimyasal birleşimin zararlarına kadar birçok yönü vardır. O halde kilo verirken sağlıklı yöntemleri kullanmalı ve bu yöntemler dışına çıkmamalıyız.

Öğün Sayınızı Arttırınız

Kilo almak için öğün sayınızı arttırmanız gerekir çünkü yemek yemeyi arttırmanın temel koşulu öğün sayınızı arttırmaktan geçer. Az öğün ile yemek yediğiniz zaman doyduktan sonra pek bir şey yiyemezsiniz. Oysa öğün sayınızı artırarak her daim bir şey yemek kilo almanıza neden olur.

Ekmek, Pilav, Tatlı İçeriklerini Tüketiniz

Zayıflamak isteyen her kişiden ekmek, pilav ve tatlıdan uzak durmaları söylenir. Kilo almak istiyorsanız siz de zayıflamak isteyenlerin tam tersini yapmalısınız. Karbonhidrat içeriği yüksek olan ekmeği sık sık tüketmeli, şeker hastalığınız yoksa ya da şekeriniz sınırda değilse şekerli bir şeyler yemeli, midede tokluk hissi veren ve sindirmesi biraz zor olan pilavı da birkaç günde bir tüketmelisiniz. Böylelikle kilo almak için yenilmesi gereken temel yemekleri yemiş olacaksınız. Muhtemelen kısa süre içerisinde de kilo alımınız düzenli bir ilerleme gösterecektir.

Bu ürünleri tüketirken arada bir düzenli olarak su içmeyi unutmayın. İnsan vücudunun yediklerini sindirebilmesi ve diğer faaliyetleri sağlayabilmesi için suya ihtiyaç vardır. O halde su tüketimine dikkat ediniz.

Çok Hareket Ediyorsanız Hareketlerinizi Kısıtlayınız

Kilo almak isteyen bireyler eğer ki gündelik yaşamlarında çok hareket ediyorlar ise hareketlerini kısıtlamalıdır.çünkü çok hareket etmek hareket ettiğiniz bölge kaslarınızı çalıştırır, hem deri ile hem de normal anatomik bölge ile boşaltma yapmanızı sağlar. Yani yediklerinizi eritirsiniz ve sizde depolayacak herhangi bir kalori fazlalığı kalmaz. Oysa kilo almanın temel hedefi kişinin ihtiyacı olan kalori miktarından az daha fazla bir miktarı vücuduna alması gerekir. Ekmek, pilav ve atlı içeriklerini de yerken temel hedefimiz kalori miktarını arttırmaktı. O halde mümkün olduğunca az haraket etmelisiniz.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.