Şeker Orucu Diyeti Nasıl Yapılır?

Şeker Orucu Diyeti Nasıl Yapılır?

Şeker vücuda zararlı bir yiyecektir her çeşidi bulunan şekeri hayatımızdan çıkartarak kilo verebiliriz. Bu diyet ile vücuttaki su oranının azaldığını görebilirsiniz.

Şeker vücuda zararlı bir yiyecektir her çeşidi bulunan şekeri hayatımızdan çıkartarak kilo verebiliriz. Bu diyet ile vücuttaki su oranının azaldığını görebilirsiniz. Şeker diyeti ile tatlı krizlerinin önüne geçebilirsiniz şeker diyetini yapmak için 21 güne ihtiyaç vardır.

Neden 21 günde yapılır?

Bir araştırmaya göre beynin alışkanlık kazanabilmesi için 21 güne ihtiyaç olduğu kanıtlanmıştır bu 21 gün 1 ayı kapsayacak şekilde diyet uygulanmaktadır 21 günde yapılan diyet ve alışkanlıklar bir zaman sonra belli bir düzen halinde oturduğunu gözlemlemek mümkündür

Şeker diyeti sağlıklı mıdır?

Şeker vücudumuza zararlı bir etmendir bu zararlı şekerin yemeyerek düzenli ve sağlıklı bir hayat elde etmek mümkündür. Günümüzde şeker birçok şeyin içinde bulunmaktadır paketlenmiş gıdalarda market ürünlerinde bulunan cips ve kola gibi gıdaların içinde bile bulunmaktadır şeker diyetini yapmak için bu gibi paketlenmiş gıdaların içeriğini okuyarak almak 21 günlük diyet için önemlidir.

Diyet yaparken ne yenilebilir?

Diyet yaparken paketlenmiş gıdalardan uzak durulması gerekmektedir baklagillerden ve hayvansal ürünlerden yemek mümkündür hayvansal ürünler olarak çok yağlı olmamak kaydı ile et ve balık tüketilebilir süt az yağlı yoğurt diyet yemeklerinin yanında yenilebilir tahıllarda bu diyet için önemlidir ekmek yerine çavdar ekmeği unlu ekmek yerine siyez unlu ekmek yulaf ekmeği kullanılabilir

Az yağlı yoğurt yenilirken içini baharatlar ve acı biber katmak sindirim sisteminin hızlanmasını sağlar bu diyeti yaparken mevsim meyvelerini ve sağlıklı yağlar içeren zeytinyağı, avokado gibi yağları kullanmak mümkündür şeker krizleri gelindiğinde 1 tatlı kaşığı bal tüketmek mümkündür.

Tatlı krizinde bitter çikolata yemek de mümkündür bitter çikolata kalorisi az ve şekersiz yapıdadır şekersiz olduğu için bitter çikolatayı tercih edebilirsiniz tuzsuz kuruyemişler diyetlerin ara ürünlerinde yenilebilir içecek olarak da su diyet için çok önemlidir su metabolizmayı hızlandırarak kilo vermeyi sulandırır şekersiz çay ve kahve bu diyetin ara öğünlerinde içilebilir hazımsızlık anında ise maden suyu içilebilir.

Nohut kuru fasulye baklagil olarak kullanılabilir mercimek çorba olarak tüketildiğinde ara öğün 1 şeklinde yenilebilir. Alkol ve kola gibi sağlıksız içecekler bu diyette kullanılmaması gerekmektedir bu diyette yalnızca su tüketilmesi sağlık için önemlidir.

Ara öğünlerde tuzsuz çiğ badem ve sütü çok yararlı olacaktır ve enerji sağlayacaktır bu tip diyetlerde yemek miktarının azaldığı için enerji kaybı yaşanmaktadır bitter çikolata bu enerjiyi toplamada yardım sağlığı çikolata şeker diyetinde uzak durulması gereken yiyecektir ama bitter çikolata kalori azlığından dolayı şeker krizlerini atlatabilmenizi sağlar. Bu diyetler de baharatlarda önemlidir yemek ve yoğurtları baharat katarak sindirim sisteminizi hızlandırmanızı sağlayabilirsiniz. Şeker diyetin ilk günlerinde kilo kaybı vücuttaki su oranından verilse de sonraki günlerde kilodan verilmesini sağlar. 21 günlük bu diyeti uygulayarak kolayca kilo verebilirsiniz. Bu diyetin ardından 21 günlük alışkanlık edinmiş olacaksınız.

İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.