Göbeğinizin Ortaya Çıkmasının 4 Nedeni

Bazıları sert bir "diyet" izlemesine rağmen karınlarını inceltemez! Göbek görünümünü olumsuz etkileyen ve birçokları tarafından bilinmeyen faktörlerin olduğunu hatırlatmak isteriz. İşte göbeğinizin ortaya çıkmasının 4 nedeni;

Yayınlanma:
Göbeğinizin Ortaya Çıkmasının 4 Nedeni

Bazıları sert bir "diyet" izlemesine rağmen karınlarını inceltemez! Göbek görünümünü olumsuz etkileyen ve birçokları tarafından bilinmeyen faktörlerin olduğunu hatırlatmak isteriz. İşte göbeğinizin ortaya çıkmasının 4 nedeni;

1. Magnezyum Eksikliği:

2013 yılına dayanan ve "Journal of Nutrition" da yayınlanan bir araştırma, yüksek miktarda "magnezyum" alımının, oruç tutarken daha düşük "glikoz" ve "insülin" seviyeleri ile ilişkili olduğunu kaydetti. Bu durumun bazı etkileri vardır. Adet döngüsü sırasında sıvı tutulmasını azaltmada, özellikle şişkinlik hissini azaltmada faydalıdır. Düz bir karın elde etmek için, yeşil yapraklı sebzeler, fasulye ve fındık gibi "magnezyum" açısından zengin daha fazla yiyecek yemeniz önerilir.

2.Vücut Tarafından Sindirilmeyen Yiyecekleri Yemek:

Vücudun alerjik olabileceği gıdalar, başlangıçta iç iltihaplanmaya neden olur. Vücut onları ne kadar çok tüketirse, içindeki iltihaplanma o kadar fazla olur. Bu nedenle, metabolizmayı, kilo kaybını ve enerji üretimini olumsuz yönde etkileyen hazımsızlık sorunlarına ve besinlerin etkili emiliminin olmamasına eğilimlidir. Bu nedenle beslenme uzmanlarına bahsi geçen gıdaları ortaya çıkaran bir muayene yaptırmanız ve bu nedenle bunlardan uzak durmanız önerilir.

3. Çok Fazla Gazlı İçecek İçmek:

Gazlı içeceklerin bol şekerli ve boş kalorili olduğu, bu da diyetin sağlığını olumsuz etkilediği biliniyor. Yüksek kalorili gazlı içeceklerin bel çevresini artırdığına dikkat çekiyoruz. 2012'de "Journal of Obesity" de yayınlanan bir araştırma, "normal gazlı içeceklerin bel ölçüsünü ve karın yağını artırmadaki rolüyle ilgili olarak, gazozun bel boyutunda, vücut kitle indeksinde ve yağ yüzdesinde bir artış ile ilişkili olduğunu" bildirdi.

4. Çok Tuzlu Bir Şekilde Yiyecek Tüketmek:

Kan dolaşımından hücrelere ulaşan aşırı tuz, şişmeye neden olur. İnsanların yaklaşık %90'ının günde önerilen miktardan (2.300 miligram sodyum) daha fazlasını tükettiğini unutmayın. Sodyum doğrudan sofra tuzundan gelmese bile, muhtemelen onu: konserve yiyecekler, salata sosları, etler ve hatta bazı süt ürünlerinden (peynir) alabiliriz. Düz bir karın için yemeklerinize tuz eklemekten kaçınmalısınız. Tadı arttırmak için baharatlar ve sağlıklı otlar (tarçın, pul biber, kırmızı biber, kimyon, zencefil, fesleğen, maydanoz, biberiye...) kullanılabilir.

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar ONAYLANMAMAKTADIR. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Ziyaretçilere aittir.