Güne Kötü Uyananlar Ne Yapmalı?

Güne Kötü Uyananlar Ne Yapmalı?

Güne kötü uyanmak oldukça olası bir insani durumdur ve bu durum hepimizin başına gelmiş, gelen ve gelmeye devam edecek bir eylemdir. Peki kötü uyandığımız o gün tamamen kötü mü geçecek?

 

 

Güne kötü uyanmak oldukça olası bir insani durumdur ve bu durum hepimizin başına gelmiş, gelen ve gelmeye devam edecek bir eylemdir. Peki kötü uyandığımız o gün tamamen kötü mü geçecek? Hayır elbette kendiniz uyandığınızda kötü hissetmeniz oldukça normaldir. Bu durumda iyi hissetmek adına yapabileceğiniz şeyler var elbette.

Güne kötü uyanmak veya kötü başlamak genellikle bir gün önceden yaşananlar ile alakalı olabilmektedir. Bir önceki gün yaşanan kötü bir olayın etkisinden çıkamadığınız için sabah kalktığınızda tüm bu kötü olaylar beyninize ve bedeninize üşüşmeye başlar. Bu sebeple kötü hissetmeniz oldukça normaldir. Güne kötü başlangıç sebeplerinden biri de rüyalar olabilmektedir. Bilincimizi yenileyen yegane eylem olan rüyalar bazen kişide ertesi gün için durgunluklar yaratabilmektedir. Yine güne kötü uyanmanın bazı sebepleri de uyku düzensizliği, korkarak uyanma, sevilmeyen veya rahat hissedilmeyen bir yerde uyanma gibi olabilmektedir. Peki tüm bu sorunlara karşın ne yapılabilir? Güne kötü uyananlar nasıl iyi hissedebilir?

 

Kötü Olduğunuzu Kabul Ederek Yataktan Kalkın

Evet oldukça normal bir şekilde bu sabaha kötü uyandınız. Gayet normal bir durum olan bu olayı kabul etmek önemlidir. Kötü olduğunuzu kabul ettiğiniz andan itibaren iyi olmaya adım atmaya başlıyorsunuz. Kötü olduğunuzu kabul edin; ancak kötü olmanız sizi yatağa bağlayacak sebep olmamalı. Kötü olduğunuzu kabul ettikten sonra kalkarak ilk iş elinizi yüzünüzü soğuk bir su ile yıkamak olsun. Bu adım iyi hislere yolculuğun ilk adımı.

 

Dışarıyı İzleyin ve Diğer İnsanların Yaşadıkları Sıkıntıları Var mı Yok mu Tahmin Edin

karantina-ve-depresyon-1024x576.jpg

Kötü hisler genellikle yalnızlık belirtir. Kötü hisseden bir kişi, hissettikleri şeyleri yalnızca kendisi hissediyormuş gibi düşünür ve bu iyice depresif bir moda sebep olur. Oysaki dışarıda gördüğümüz tüm insanlar hayatlarının bazı dönemlerinde ve ara ara bizim gibi hissederler. Kötü uyandığınız bir gün sessizce dışarıdaki insanları izleyin ve onlarında belli başlı zamanlarda sizin gibi kötü hissettiklerini düşünün, emin olun bu bakış açısı bile oldukça rahatlatıcı bir etki yaratmaktadır.

 

Nefesinizi Düşünün ve Küçük Bir Gezi Planlayın

Kötü uyandığınız bir günün sabahında sizi iyi hissettirecek yegane şeylerden biri nefes alış verişleriniz olmaktadır. Nefes alışverişine odaklanan her insan hangi sorunla boğuşursa boğuşsun veya kötü hissederse bu durumda hafiflemeler aniden kendini gösterir. Sizlerde durup uzun nefes alıp verme eylemine geçebilirsiniz, bunu yaparken nefesinize odaklanın ve vücudunuza odaklanın. Nefes egzersizinden sonra 20-30 dakikalık bir sokak yürüyüşü veya sahil yürüyüşü de oldukça iyi gelecektir.

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.