Yüz Yogası İle Yaşlanmanın Önüne Geçin

Yüz Yogası İle Yaşlanmanın Önüne Geçin

Yüz yogası çevresel faktörler ve yaşın ilerlemesi ile birlikten oluşan kırışıklıkların önüne geçmeye yardımcı olur.

Düzenli olarak yapıldığı zaman kırışıklık oluşumunu azaltma özelliğine sahiptir. Yaşı ilerlemeye başlayan kişilerin mutlaka her gün düzenli olarak bu hareketleri gerçekleştirmesi gerekir. Son derece kolay hareketlerdir. Aynı zamanda yapmak için uzun bir süre gerekmez. Böylece kısa bir süre içerisinde efor sarf etmeden cildinizi iyi bir hale getirmiş olursunuz. Bu hareketler düzenli olarak yapıldığı zaman cilt esneklik kazanır. Böyle de hiçbir şekilde kırışıklık oluşumu gözlenmez. Aynı zamanda kan dolaşımını da hızlandırdığı için daha canlı bir cilt görünümüne kavuşmak mümkün olur. Dudak kenarında oluşan çizgiler hem kadınların hem de erkeklerin hoşlanmadığı durumlardan biridir. Bu çizgileri düzenli olarak yüz yogasının hareketlerini gerçekleştirerek ortadan kaldırmak mümkündür. Doğal yöntemler ile yaşlanmaya engel olmak mümkündür. Birbirinden farklı hareketler mevcuttur. Bu hareketler içerisinde kendinize en uygun olanlarını tercih ederek gerekli uyarılar doğrultusunda gerçekleştirmek gerekir.

Yüz Yogası Egzersizi 1

Bu hareket ile birlikte salyangoz kemiği, iç kulak, elmacık kemiği ve ağız kaslarını çalıştırmak için son derece ideal bir harekettir. Egzersizi gerçekleştirmek için ağzınızı sıkı bir şekilde kapatmanız ve dudaklarınızı birbirine bastırmanız gerekir. Daha sonra ise üst dudağın altından üflemek gerekir. Bu hareketi gerçekleştirirken içinizden 15'e kadar sayın. Yüz yogası hareketleri içerisinde en çok etki gösteren hareketlerden biridir. Havayı ilk olarak sol yanağınıza geçirip daha sonra 15 saniye boyunca üflemeniz gerekir. Bir Yanaktan diğer yana hava geçişini sağlamanız gerekir. Bu harekete en az 15 kez tekrar etmeniz fayda görme konusunda büyük bir yarar sağlar. Yanaklarınızı inceltmek için en ideal hareketlerden biridir. Aynı zamanda kolay bir egzersiz olduğu için her yerde ve her zaman yapabilirsiniz. Doğru bir şekilde uygulamaya dikkat etmeniz gerekir. Aksi takdirde fayda sağlama konusunda olumsuz sonuçlar ortaya çıkabilir.

Yüz Yogası Egzersizi 2

Yüz yogası egzersizleri içerisinde diğer bir hareketi Çin bıyığı olarak denilen bölgeyi toparlamaya yardımcı olur. Aynı zamanda yanaklarınızın da hareket etmesini ve incelmesini sağlar. Burun yanında yer alan 2 bölgeyi bu hareket ile inceltebilirsiniz. İlk olarak işaret ve orta parmağınızı yatağınızın üst kısmına koyup iyice baskı uygulamamız gerekir. Fakat çok sert davranmamaya özen göstermek gerekir. Aksi takdirde cildinize zarar verebilirsiniz. Hareket yaparken derin nefesler almaya Özen göstermek gerekir. Nefes aldığınız zaman 10 saniye zayıf daha sonra basınca azaltmanız gerekir. Bu hareketi 15 defa tekrar etmeniz gerekir. Düzenli olarak yapıldığı zaman büyük bir etki görme imkânı sağlayabilirsiniz.

Yüz Yogası Egzersizi 3

Alın ve göz çevresini sıkıştırarak yapılan bu hareket en çok bilinen egzersiz hareketlerinden biridir. Bu hareketi yapmak için ilk olarak orta parmağınız ile işaret parmağınızı yüzünüzün iki tarafına yerleştirmeniz gerekir. Kaşınızın üst tarafına yerleştirmeye dikkat etmeniz gerekir. Bu hareket ile birlikte göz çevrenizde ve alın kısmında bulunan kırışıklıklar ortadan kalkmış olur. Hafif basınçlar yapmaya özen göstermek gerekir. 10 saniye boyunca basınç uygulayıp daha sonra ara vermek gerekir. Aralar ise 3 saniye olmaktadır. Sürelere son derece dikkatli davranmak gerekir. Tam zamanlı yapıldığı zaman büyük bir etki görmek mümkün olacaktır. Her gün 20 defa tekrarlandı zaman kırışıklıkların zaman ile azaldığını görebilirsiniz. Aynı zamanda kırışıklığı bulunmayan kişilerin ileride çok daha geç bir zamanda kırışıklık sahibi olmasına sebep olur.

Yüz Yogası Egzersizleri 4

Yüz yogası egzersizleri arasında en çok bilinen diğer bir hareket ise yüz bölgesinde bulunan şişliği azaltmak için yapılan egzersizlerdir. Kısa bir süre içerisinde son derece etkili bir sonuç almaya yardımcı olacaktır. İlk olarak ağzınıza çok derin bir nefes almanız gerekir. Daha sonra nefesinizi derin bir şekilde dışarıya doğru solumanız gerekir. Bu egzersiz son derece kolay ve kısa süren bir egzersizdir. Cildinizin çok daha parlak ve sorunsuz görünmesine yardımcı olur. Bu hareketi günde 15 defa tekrar etmeniz gerekir. Bütün tekrarları art arda yapmanız daha büyük bir fayda sağlayacaktır. Özellikle yanak kısmında şişlik olan ve dudak kenarlarında gülmekten kaynaklı olan çizgileri bulunan kişilerin mutlaka yapması gereken hareketlerden biridir.

Yüz Yogası Egzersizi 5

Çene bölgesinde sıkıştırmak isteyen ve gıdı problemi yaşayan kişilerin yapması gereken bir egzersizdir. Yüz yogası egzersizini çene kasları ve alt çeneyi gerginleştirerek yapmak mümkündür. Böylece ileride gıdı oluşumu gibi problemler ortadan kalkar. Aynı zamanda çene kaslarınızın da daha düz bir yapıda olmasına yardımcı olur. Mevcut olan gıdı problemini de ortadan kaldırmaya da yardımcı olur. Etkili bir sonuç alabilmek için her gün 10 kez ve 15 saniye hareketler ile gerçekleştirmek gerekir. Son derece etkin hareketlerden biridir. 1 ay boyunca düzenli olarak yapıldığı zaman olumlu bir sonuç almak mümkün olacaktır. Hareketi yaparken yukarı doğru gerdirmeyi unutmamak gerekir. Yaşın ilerlemesi ile birlikte çene bölgesindeki kaslarda sarkma gibi durumlar söz konusu olur. Bu hareketler doğru bir şekilde yapıldığı zaman sarkma durumlarının önüne geçmek mümkün olur.