E-Ticaret Sitelerinde İçerik Pazarlama

E-Ticaret Sitelerinde İçerik Pazarlama

İnternet sitenizi etkili kullanmak ve daha fazla kişiye ulaşmanın bir yolu e-ticaret sitelerinde içerik pazarlamaktır. Gelin bunun önemini beraber inceleyelim.

İnternet sitenizi etkili kullanmak ve daha fazla kişiye ulaşmanın bir yolu e-ticaret sitelerinde içerik pazarlamaktır. Gelin bunun önemini beraber inceleyelim.

E-ticaret markaları için içerik pazarlamasının önemi önemli ölçüde artmaktadır. Perakende markaları için içerik pazarlaması, kendilerini çevrimiçi pazara sokmanın en başarılı yollarından biridir. E-ticaret platformlarında, müşteriler geleneksel pazarlamanın aksine yalnızca ilgi alanlarını öven içerikle etkileşime girmeyi seçerler.

İstatistiksel olarak bakarsak, şirketlerin %74'ü içerik pazarlama stratejilerinden potansiyel müşteriler üretiyor. Ayrıca, şirketlerin %75'i yatırım artırdı ve içerik pazarlamasıyla ilgili %43 personel artırdı.

Markanızın İçerik Stratejisine Neden İhtiyacı Var?

Burada, içerik stratejisiyle ilgili bazı önemli e-ticaret gerçeklerini görebilirsiniz ve bu da markanız için neden önemli olduğunu düşünmenizi sağlar:

  • Tüketicilerin %60'ı markalardan ilgili içerikleri okumayı seviyor.
  • Tüketicilerin %82'si içeriği okumak konusunda daha iyi hissediyor.
  • Tüketicilerin %70'i içerik pazarlamasının bir sonucu olarak kendilerini şirkete daha yakın hissediyor.
  • Tüketicilerin %78'i, kendileri ile özel içerik kullanan bir şirket arasında bir ilişki algılamaktadır.
  • Tüketicilerin %90'ı özel içeriği faydalı buluyor.

Marka Bilincinizi Kurun

Müşterilerin özel içerik üreten markalarla olumlu bir bağ hissetme olasılıklarının daha yüksek olduğu belgelenmiştir, bu da içerik stratejisi oluşturmanın müşteri ilişkilerini geliştirmek için paha biçilemez bir araç olduğunu önemli ölçüde kanıtlamaktadır. İçeriğinizle daha başarılı olursanız, markanız hakkında daha fazla insan bilgi tutacak ve onunla olumlu ilişkiler kuracaktır.

SEO Yardımı

İçerik pazarlama stratejisi her zaman SEO sonuçlarına olumlu yönde yardımcı olur ve bunları artırır. Metin tabanlı içeriğinizi yayınladığınızda, SEO'nuzu geliştirir. İçeriğinize akıllıca kullanılan bir anahtar kelime planı, organik olarak daha fazla kişinin dikkatini çekecektir. İçeriğe gereksiz anahtar kelimeleri aşırı yüklemeyin ve yalnızca gerçek sihri görmek için yalnızca alakalı anahtar kelimeleri koymaya çalışın.

Müşteri Bazınızı Arttırın

E-ticaret markanızın içerik pazarlama stratejisi sosyal medyada daha başarılı. Her şeyden önce, sosyal medya insanlarla tanışmak için harika bir yoldur, öyleyse neden markanızı ona tanıtmıyorsunuz? Müşterilere sosyal medyada ulaşırsanız, yeni iş ve potansiyel müşteriler oluşturmak için mükemmel bir strateji olacaktır. Gönderileriniz için güçlü ve ilginç bir içerik oluşturursanız, içeriğiniz tek başına harika potansiyel satışlar sağlayabilir. Gönderide değeri gösterdiğinizde, paylaşılacak, defalarca etiketlenecektir.

Zamansız Kaynaklar

İçerik pazarlamasını doğru bir şekilde anladıysanız, muhtemelen bunun zamansız kaynakların stratejisi olduğunu anlayabilirsiniz. Neden içerik pazarlamasını zamansız bir kaynak olarak görüyoruz? Cevap, kendi yayınladığınız içerik kaldırmadığınız sürece asla kaybolmadığından, içeriği düzenli olarak yayınlamaya ne kadar çok devam ederseniz, içerik stratejiniz o kadar güçlü hale gelir.

Bazen, bu genel stratejinin her zaman talep gören her zaman yeşil bir içeriğe veya içeriğe sahip olduğu belirtilir. Burada unutulmayan içerik oluşturmak için belirli tarihler eklememelisiniz.

Örneğin, bir beslenme uzmanı vücudunuzu nasıl yeniden şekillendireceğinizle ilgili bir makale yayınlayabilir. Bu konu, arama listelerinden çabucak sönecek olan "2015 kışında en iyi beslenme" gibi bir parçanın aksine her zaman insanlarla alakalı olacaktır. Her zaman yeşil olan içerik size her zaman sınırsız süre için potansiyel müşteriler, satışlar ve çeşitli teşvikler sağlayacaktır.

Daha Fazla Dönüşüm ve Marka Sadakati

İnsanlar, içeriğinizle ilgiliyse markanızla daha yakın bir bağlantıya ve güvene sahip olacaklar. İçerik onlar için ilginçse, daha fazla tüketici dönüşüme açık olacaktır.

Dolayısıyla, dikkatlice konumlandırılmış bir harekete geçirici mesaj veya ürüne bağlantı, kullanıcıları gitmeleri gereken yere yönlendiren eksiksiz içerik stratejinizin kaynağı olabilir. İçerik pazarlamasını anlamlı içerik yoluyla kullanmak markanız için sınırsız dönüşümler oluşturabilir.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.