Duruş Bozukluğunuzu Düzeltmek İçin Pratik Öneriler!

Duruş Bozukluğunuzu Düzeltmek İçin Pratik Öneriler!

Duruş bozukluklarımız bizim için çok önemli değildir. Ta ki birisi ciddi şekilde zararları ile birlikte uyarana kadar veya bir şekilde bizler zararlarını fark edene kadar. Duruş bozuklukları vücudun ilerleyen yıllarda birçok hastalık ile

 

 

Duruş bozukluklarımız bizim için çok önemli değildir. Ta ki birisi ciddi şekilde zararları ile birlikte uyarana kadar veya bir şekilde bizler zararlarını fark edene kadar. Duruş bozuklukları vücudun ilerleyen yıllarda birçok hastalık ile baş başa kalmasına neden olabilecek kadar ciddi bir şeydir. Bu sebeple duruş bozukluğuna önemle eğilmeniz ve bu bozukluğu düzeltmeniz gerekir. İşte bu bozukluğu düzeltmeniz için yapabileceğiniz bazı şeyler.

 

Yoga ve Pilates Yapmak!

pilates-hareketleri-yogaya-gore-daha-dinamiktir.png

Kadim bir öğreti olan yoga ve son yılların en bilinen vücut egzersiz meditasyonu olan pilates duruş bozukluklarına karşı oldukça faydalıdırlar. Vücudun her bölgesinin gerektiği şekilde çalışmasını sağlayan bu tür uygulamaları profesyonel kişilerden eğitim alarak yapmanız oldukça sağlıklı. Sizi daha sağlıklı bir vücuda kavuşturacak olan bu uygulamalar, duruş bozukluğunuzun gidermesine de direk etki edeceklerdir.

 

Günlük Omuz, Göğüs Egzersizleri!

Günlük olarak muhakkak yapmanız gereken ve toplamda iki üç dakikanızı alacak olan omuz ve göğüs egzersizleri duruş bozukluğunuzu giderecek uygulamalardan bir tanesi. Oldukça basit ve oturduğunuz yerde uygulayacağınız bu egzersizi gün içerisinde uzun süreli çalışmalarda birer saat arayla yapmaya dikkat edin. Oturduğunuz yerde sırtınızı yaslayarak her iki kolunuzu tavsiye edilen 10 kez ile dairesel hareketle döndürün. Bu egzersiz ile omuz ve göğüs bölgeni oldukça rahatlayacak ve duruş bozukluğunuz bir nebze olsun düzelecektir. Ayrıca gün içerisinde omuzlarınızı öne aldığınızı hissettiğiniz her an da omuzları geriye doğru çekerek bu bölgeyi rahatlatabilir ve duruşunuzu olması gerektiği konuma getirebilirsiniz.

 

İş, Uyku ve Telefon Görüşmeleri!

wsi-imageoptim-dogru-durus.jpg

İşiniz masa başı bir iş ise ve sürekli oturuyorsanız duruş bozukluğunuz belli bir yerden sonra ortaya çıkabilmektedir. Böyle bir işte çalışıyorsanız muhakkak 45 dakika – 1 saat aralıklar ile küçük egzersizler yaparak omuz, sırt, bacak, bel ve boyun gibi bölgelerinizi hareket ettirin. Uyurken yana doğru yatarak uyumanız da yine duruş bozukluğunuzu önleyen etkilerden biridir. Sağ tarafa doğru yatmanızı kalbiniz için de önermekteyiz. Son olarak telefon görüşmelerinizi kulaklık ile yapmaya çalışın; çünkü istemsiz boynunuzu sıkabilmektesiniz veya hareketsiz bırakabilmektesiniz.

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.