Malezya Havayolları uçağının 'daldığı' iddia edildi, ardından KL havaalanına geri döndü

Kuala Lumpur'dan Sabah'ın Tawau kasabasına giden bir Malezya Havayolları uçağının 3 Nisan Pazar günü geri çevrilmeden önce aniden dalıp düzensiz bir şekilde uçtuğunu iddia etti.

Yayınlanma:
Malezya Havayolları uçağının 'daldığı' iddia edildi, ardından KL havaalanına geri döndü

Havayolu Çarşamba günü yaptığı açıklamada, Kuala Lumpur Uluslararası Havalimanı'ndan (KLIA) MH2664 sefer sayılı uçuşunun uçakla ilgili "teknik sorunlar" nedeniyle geri döndüğünü söyledi.

Yolcu Halimah Nasoha, Facebook'ta 14.30'da uçuşa yaklaşık 30 dakika kala yaşadıklarını yazdı ve birçok yolcunun paniklediğini, çığlık attığını ve bazılarının ağladığını ve uçağın uçuşa yaklaşık 30 dakika kala keskin bir şekilde irtifa kaybettiğini söyledi.

Kabinde görüntülenen bir uçuş radarı izleyicisinin, uçuşun 25.000 fitten 23.000 fite (7.620m ila 7.010m) düştüğünü gösterdiğini iddia etti - 610m'lik bir düşüş.

Facebook'ta "Birçoğumuz için çok korkutucuydu. Gerçekten öleceğimi hissettim" diye yazdı.

"O sırada emniyet kemeri takmadığım için üzüldüm" dedi ve bu nedenle koltuğundan "yüzdüğünü" de sözlerine ekledi.

"Uçuş dengesizdi. Yukarı çıktı ve sonra aşağı indi. Ama ilk aşağı indiğinde en kötüsü oldu" diye ekledi.

Malezya Havayolları yaptığı açıklamada, teknik sorunların "yoldaki kötü hava koşullarından" kaynaklandığını söyledi, ancak daha fazla ayrıntı vermedi.

Şirket, pilotun yolcu güvenliği açısından ihtiyati tedbir olarak KLIA'ya geri döndüğünü söyledi.

Uçak saat 17.03'te Kuala Lumpur'a güvenli bir şekilde indi.

Malaysia Airlines, mürettebatının ve yolcularının güvenliğinin son derece önemli olduğunu söyledi.

Halimah, pilotların acil durumla başa çıkmadaki verimliliğine övgüde bulundu.

Yorum Yapmak İçin Tıklayınız0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Ziyaretçilere aittir.
Keşfet