CPA Pazarlama Yaparken Paranızdan Olmayın

CPA Marketing’de başarısız olmanıza neden olabilecek hatalar konusuna değinmek istiyoruz. CPA Marketing son zamanlarda çok yükselen bir trende sahip. İnternette şöyle bir gezindiğinizde birçok kişinin bu işi yapmaya çalıştıklarını fark edeceksiniz. Üzücü kısım ise, bu kişilerin büyük çoğunluğunun başarısızlığa mahkûm olduğudur. İşte bunların sebebi:

01 Mayıs 2022 02:31 Ekonomi
CPA Pazarlama Yaparken Paranızdan Olmayın

CPA Marketing’de başarısız olmanıza neden olabilecek hatalar konusuna değinmek istiyoruz. CPA Marketing son zamanlarda çok yükselen bir trende sahip. İnternette şöyle bir gezindiğinizde birçok kişinin bu işi yapmaya çalıştıklarını fark edeceksiniz. Üzücü kısım ise, bu kişilerin büyük çoğunluğunun başarısızlığa mahkûm olduğudur. İşte bunların sebebi:

Yanlış tanıtım yazıları yazmayın.

Birçok kişi neyin tanıtımı yapacaklarını, tanıtımı nasıl yapacaklarını ve siteye trafik almak için hangi trafik kaynaklarını kullanacaklarını bilmiyorlar. İlk başta, satış sayfasına yazdıklarınızdan dolayı sıkıntı yaşamayın. Satış ortaklığındaki ürünün satış sayfası nasıl kendine özgü ise CPA ürünlerinin de satış sayfası çok farklıdır. Zaten reklam verenler, büyük şirketler olduğu için ürünlerinin değişik çapta değerlendirilmesini istemezler. Bol kuralları olan CPA Marketing’de, satış sayfasını kesinlikle düzgün yazmalısınız.

Reklam veren kurallarına uyun.

Başarısızlığın diğer bir nedeni, reklam verenin belirlediği CPA Network kurallarına uymamaktan kaynaklanır. Ürün veya hizmetlerin tanıtımları birbirlerinden çok farklıdır. Bazı ürünlerin Facebook/Twitter gibi sosyal ağlarda tanıtılması, ücretli reklam yapılması yasak olabilir. Bunun gibi daha birçok kural şirketler tarafından belirlenir ve bu kurallara harfiyen uymak zorundasınız. Varsayalım ücretli reklam kullanarak trafik çekmek serbest. Eğer kampanyanın nasıl dönüşüm sağladığını beklemeden, ücretli reklam platformlarını kullanıp; para kazanmak isterken, para kaybetmeye başlarsınız.

Gelir ve trafik dönüşümlerini takip edin.

Kampanyalarınızın nasıl dönüşüm sağladığını zamanla anlayabilirsiniz. Satış ortaklığında sisteminizi kurduktan sonra, takip sıklığı azaldığından, daha az çalışmanız gerektiğinden bahsetmiştim. Fakat bu, CPA Marketing’de geçerli değildir. Birçok kişinin başarısız olmasının diğer bir nedeni, gelir ve trafik dönüşümlerinin hiçbirini takip etmemeleridir. CPA Marketing’de başarılı olmak istiyorsanız, bir kez daha üstüne basarak tekrarlıyorum: Her raporu incelemek zorundasınız. Size para kazandırmayan bir kampanyayı devam ettirmek yerine, yeni ve daha efektif kampanyalarla para kazanabilirsiniz. Bu da takibi elden bırakmamakla olur.

Mevcut takipçilerinize elveda demeyin.

Yapılan diğer bir hata ise sitenize gelen ziyaretçilere, ilgi alanlarına göre etkileşim kurmamanızdır. Örneğin sitenize daha çok spor ürünleri ile ilgilen ziyaretçiler geliyorsa uygun CPA ürünlerini, yani spor kategorisindeki ürünleri seçmeniz gerekir. Alakasız ürün reklamları yayınlarsanız, sitenize gelen hali hazırdaki takipçi kitlenizi de kaybedersiniz. Bu yapılan en büyük hatalardan biridir. Takipçi, sitenizin alan değiştirdiğini düşünecek ve bir daha sitenize uğramayacaktır. Ziyaretçiyi takipçiye dönüştürmek ve siteye trafik çekme işleminin ne kadar zor olduğunu sanırım söylememe gerek yok. Asla ama asla, sitenize gelen belirli bir takipçi kitlenizi azaltacak davranışlar yapmayın. Sizin işiniz aksine bu kitleyi artırmaktır.

0
0
0
0
0
0
0
👏
👎
😍
😥
😱
😂
😡
Habere Yorum Yap ( 0 )
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Ziyaretçilere aittir.
Keşfet